Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Wto 22:51, 24 Mar 2009 Temat postu: Gość |
|
|
Witam wszystkich totalowiczów.
Otóż dzisiaj, a dokładnie przed chwilą zaobserwowaliśmy jak Pan o nicku "gość", sprawił że jego slasher stał się nieśmiertelny. Nie toleruje cheaterstwa i w takim wypadku przez dość długi okres czasu, Gość nie zagra ze mną. Nie obchodzi mnie czy zepsuje jakąś rozgrywkę, gość karę musi ponieść. Może będzie to przykładem dla innych, by nie oszukiwali.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Chief dnia Wto 22:53, 24 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DEF_Rime
DEF_Clan Leader
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:56, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dluuuuuuuuuuuuuuuga kreska - gosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daihat
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:46, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jestem jak najbardziej za tym, żeby osobę której udowodniono zarzucane czyny ukarać srogo. Jeden przechwycony przez partię list miłosny łamiący idee i przykazania partii oraz wielkiego brata jest dowodem przestępstwa. Kara - śmierć! Jeden wyzwolony i natchniony samson na polu bitwy... Kara - śmierć commandera dowodzącego samsonem xd. Czy aby na pewno powodem oskarżania kogoś i obrażania jest jeden nie ginący samson? Bo jeśli tak to rozumiem, że macie solidne dowody, które tutaj niebawem zamieścicie - czekam niecierpliwie. Z doświadczenia tylko napisze, że nieginące unity w totalu nie są czymś nadzwyczaj rzadkim i prostym do wyjaśnienia. Może nie być laga ale pakiety potrafią się tak pokaszanić, że niekóre unity długo nie giną. W czystym mogąć latać setki hawków i ginąć normalnie podczas gdy jeden peeper potrafi wylądować w bazie wroga zajać uwage wszystkich unitów i działek AA i tak sobie leżeć, czasem tak długo, że o nim zapominamy... Jeśli jednak w tym czasie ktoś zaczyna nas masowo bombić to możę przestać bym zabawne....
Nie wiem co i jak z tym samsonem, czy to też nie było zabawne, czy niszczył on wszystkie mexy w najlpesze podczas gdy gość szyderczo sie śmiał, prosze o więcej i te cholerne dowody!
No i założe się o 2 piwa że tak było, że gość szyderczo się śmiał i drwił w najlepsze bijąć mohosy i wszystkie laby tym samsonem; no bo inaczej jaki byłby sens i powód karania goscia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEF_Rime
DEF_Clan Leader
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:04, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nieginaca jednostka przez laga lub pokaszianione pakiety (jak to nazwales) po stronie osoby ktora w nia strzela zawsze ma minimum hp, tzn. wyglada to tak ze unit zazwyczaj sie zatrzymuje, po czym strzela sie w niego, zycie spada do minimum i naparzasz dalej w nia bez sensu. jednostki niesmiertelne po wlaczeniu trainera maja caly czas pelne HP tak tez bylo w tym przypadku. musze obejrzec dokladnie cale demo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
margo
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:03, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No nie zawsze jest tak Rime, pamiętam partię w której się bardzo wkurzyłem bo nie mogłem zniszczyć dgunem samsonów, które miały różne wartości hp a strzelałem parę razy. Jestem pewien że nie był używany trainter bo tymi samsonami przewodził Mazi ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daihat
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:38, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wiem, że nie mamy żadnych programów antycziterskich więc new_gościowi nikt winy nie udowodni . Moje zdanie z poprzedniego posta jest związane z tym co napisał margo, czyli z sytuacją w której coś nie ginie, wygląda to na czit a czita nie ma . Dzieki margo za ten ultra argument . Mozna go uznać za dowód tej teorii gdyż czitujący mazi to jak jak dzielenie przez 0
Sam taką sytuacje jak margo miałem tylko że to ja nie ginąłem ; a ponieważ byłem wczuty niczym tocz w rozdzielczosci
3000x2200 to nie widziałem czata (warto w takiej sytuacji wcisnąć pauze). Kiedy skapowałem, że cos jest nie tak to już pare osób mnie wyzywało od czitera i od najgorszych Najciekwsze, że niektórzy potrafili powiedzieć dokłądnie jakiego czita używałem no ale cóż czity znać trzeba aby móc łapać cziterów, z tym ze ja nawet jednego nie znam.
Ogólnie chodzi mi o to, żeby nie oskarżać nikogo pochopnie po jeden grze i jednym nie ginacym unit-cie bo to na pewno nie jest miłe zostać zszykanowanym. Potem wam gość dupe złoi to powiecie ze jechał na czicie nie o to chodzi przecież...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gandal
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 12:42, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
DEF_Rime napisał: |
nieginaca jednostka przez laga lub pokaszianione pakiety (jak to nazwales) po stronie osoby ktora w nia strzela zawsze ma minimum hp, tzn. wyglada to tak ze unit zazwyczaj sie zatrzymuje, po czym strzela sie w niego, zycie spada do minimum i naparzasz dalej w nia bez sensu.
jednostki niesmiertelne po wlaczeniu trainera maja caly czas pelne HP tak tez bylo w tym przypadku.
musze obejrzec dokladnie cale demo. |
Trainer - czit - program który zmienia/zatrzymuje wartości w pamięci gry
Po polsku Thief twierdzi że ma czita.
Ja napisze definicje trainera.
Można zamrozić pasek jednostki ale trainer ma ustalony interwał - czas odświeżania wartości
np: mam cs`a robie tak tworze czita który zamrozi HP jeśli trainer ma interwał 1 sekunda to jak ktoś mnie trafi odbierze mi np 55 HP trainer w tedy po sekundzie z interwału zmieni liczbe HP na sto.
Więc jeśli miał by on trainera po każdym trafieniu tego slaughtera jego pasek by sie zmniejszył i wrucił do normy, jeśli byście go nukiem poczęsto wali do byście go zniszczyli. bo trainer nie zdążył by zmienić wartości HP tej jednostki
potrafię robić trainery ale do gier nie multiplayer
bo na multi się NIE da tylko chyba tylko admin servera bugłby użyć trainera. w zależności od typu servera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gandal
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 12:44, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
do TA w trybie multi może używać tylko ADMIN i chwała im za to bo ja czituje tylko w single
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
margo
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:09, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to niestety muszę Cię zmartwić bo istnieje taki trainer do multi że jednostki są nieśmiertelne i nie ubywa im hp po strzałach. Widocznie nie wiesz jeszcze o takich możliwościach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gandal
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 11:50, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
to chyba jest HAK a nie trainer, mogę sie mylić ja tworze trainery takie jak wymieniłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEF_Rime
DEF_Clan Leader
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15:35, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
trainer ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
margo
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:32, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem co to jest HAK wg Ciebie ale tak jak mówi Rime, to jest trainer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|