Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gość

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Wto 22:51, 24 Mar 2009    Temat postu: Gość

Witam wszystkich totalowiczów.
Otóż dzisiaj, a dokładnie przed chwilą zaobserwowaliśmy jak Pan o nicku "gość", sprawił że jego slasher stał się nieśmiertelny. Nie toleruje cheaterstwa i w takim wypadku przez dość długi okres czasu, Gość nie zagra ze mną. Nie obchodzi mnie czy zepsuje jakąś rozgrywkę, gość karę musi ponieść. Może będzie to przykładem dla innych, by nie oszukiwali.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chief dnia Wto 22:53, 24 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEF_Rime
DEF_Clan Leader


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:56, 24 Mar 2009    Temat postu:

dluuuuuuuuuuuuuuuga kreska - gosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:46, 24 Mar 2009    Temat postu:

Jestem jak najbardziej za tym, żeby osobę której udowodniono zarzucane czyny ukarać srogo. Jeden przechwycony przez partię list miłosny łamiący idee i przykazania partii oraz wielkiego brata jest dowodem przestępstwa. Kara - śmierć! Jeden wyzwolony i natchniony samson na polu bitwy... Kara - śmierć commandera dowodzącego samsonem xd. Czy aby na pewno powodem oskarżania kogoś i obrażania jest jeden nie ginący samson? Bo jeśli tak to rozumiem, że macie solidne dowody, które tutaj niebawem zamieścicie - czekam niecierpliwie. Z doświadczenia tylko napisze, że nieginące unity w totalu nie są czymś nadzwyczaj rzadkim i prostym do wyjaśnienia. Może nie być laga ale pakiety potrafią się tak pokaszanić, że niekóre unity długo nie giną. W czystym mogąć latać setki hawków i ginąć normalnie podczas gdy jeden peeper potrafi wylądować w bazie wroga zajać uwage wszystkich unitów i działek AA i tak sobie leżeć, czasem tak długo, że o nim zapominamy... Jeśli jednak w tym czasie ktoś zaczyna nas masowo bombić to możę przestać bym zabawne....

Nie wiem co i jak z tym samsonem, czy to też nie było zabawne, czy niszczył on wszystkie mexy w najlpesze podczas gdy gość szyderczo sie śmiał, prosze o więcej i te cholerne dowody! Very Happy

No i założe się o 2 piwa że tak było, że gość szyderczo się śmiał i drwił w najlepsze bijąć mohosy i wszystkie laby tym samsonem; no bo inaczej jaki byłby sens i powód karania goscia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEF_Rime
DEF_Clan Leader


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:04, 26 Mar 2009    Temat postu:

nieginaca jednostka przez laga lub pokaszianione pakiety (jak to nazwales) po stronie osoby ktora w nia strzela zawsze ma minimum hp, tzn. wyglada to tak ze unit zazwyczaj sie zatrzymuje, po czym strzela sie w niego, zycie spada do minimum i naparzasz dalej w nia bez sensu. jednostki niesmiertelne po wlaczeniu trainera maja caly czas pelne HP tak tez bylo w tym przypadku. musze obejrzec dokladnie cale demo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:03, 26 Mar 2009    Temat postu:

No nie zawsze jest tak Rime, pamiętam partię w której się bardzo wkurzyłem bo nie mogłem zniszczyć dgunem samsonów, które miały różne wartości hp a strzelałem parę razy. Jestem pewien że nie był używany trainter bo tymi samsonami przewodził Mazi ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:38, 31 Mar 2009    Temat postu:

Ja wiem, że nie mamy żadnych programów antycziterskich więc new_gościowi nikt winy nie udowodni Smile. Moje zdanie z poprzedniego posta jest związane z tym co napisał margo, czyli z sytuacją w której coś nie ginie, wygląda to na czit a czita nie ma Smile. Dzieki margo za ten ultra argument Very Happy. Mozna go uznać za dowód tej teorii gdyż czitujący mazi to jak jak dzielenie przez 0 Laughing
Sam taką sytuacje jak margo miałem tylko że to ja nie ginąłem Twisted Evil ; a ponieważ byłem wczuty niczym tocz w rozdzielczosci
3000x2200 to nie widziałem czata (warto w takiej sytuacji wcisnąć pauze). Kiedy skapowałem, że cos jest nie tak to już pare osób mnie wyzywało od czitera i od najgorszych Shocked Najciekwsze, że niektórzy potrafili powiedzieć dokłądnie jakiego czita używałem Evil or Very Mad no ale cóż czity znać trzeba aby móc łapać cziterów, z tym ze ja nawet jednego nie znam.

Ogólnie chodzi mi o to, żeby nie oskarżać nikogo pochopnie po jeden grze i jednym nie ginacym unit-cie bo to na pewno nie jest miłe zostać zszykanowanym. Potem wam gość dupe złoi to powiecie ze jechał na czicie nie o to chodzi przecież...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gandal



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 12:42, 22 Cze 2009    Temat postu:

DEF_Rime napisał:
nieginaca jednostka przez laga lub pokaszianione pakiety (jak to nazwales) po stronie osoby ktora w nia strzela zawsze ma minimum hp, tzn. wyglada to tak ze unit zazwyczaj sie zatrzymuje, po czym strzela sie w niego, zycie spada do minimum i naparzasz dalej w nia bez sensu.

jednostki niesmiertelne po wlaczeniu trainera maja caly czas pelne HP tak tez bylo w tym przypadku.

musze obejrzec dokladnie cale demo.


Trainer - czit - program który zmienia/zatrzymuje wartości w pamięci gry

Po polsku Thief twierdzi że ma czita.

Ja napisze definicje trainera.

Można zamrozić pasek jednostki ale trainer ma ustalony interwał - czas odświeżania wartości
np: mam cs`a robie tak tworze czita który zamrozi HP jeśli trainer ma interwał 1 sekunda to jak ktoś mnie trafi odbierze mi np 55 HP trainer w tedy po sekundzie z interwału zmieni liczbe HP na sto.

Więc jeśli miał by on trainera po każdym trafieniu tego slaughtera jego pasek by sie zmniejszył i wrucił do normy, jeśli byście go nukiem poczęsto wali do byście go zniszczyli. bo trainer nie zdążył by zmienić wartości HP tej jednostki

potrafię robić trainery ale do gier nie multiplayer
bo na multi się NIE da tylko chyba tylko admin servera bugłby użyć trainera. w zależności od typu servera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gandal



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 12:44, 22 Cze 2009    Temat postu:

do TA w trybie multi może używać tylko ADMIN i chwała im za to bo ja czituje tylko w single

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:09, 22 Cze 2009    Temat postu:

No to niestety muszę Cię zmartwić bo istnieje taki trainer do multi że jednostki są nieśmiertelne i nie ubywa im hp po strzałach. Widocznie nie wiesz jeszcze o takich możliwościach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gandal



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 11:50, 23 Cze 2009    Temat postu:

to chyba jest HAK a nie trainer, mogę sie mylić ja tworze trainery takie jak wymieniłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEF_Rime
DEF_Clan Leader


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 15:35, 23 Cze 2009    Temat postu:

trainer ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:32, 23 Cze 2009    Temat postu:

nie wiem co to jest HAK wg Ciebie ale tak jak mówi Rime, to jest trainer Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin