Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Laczenie unit packow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k7maas



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tarnów/kraków

PostWysłany: Śro 22:37, 28 Sty 2009    Temat postu: Laczenie unit packow

witam wszystkich forumowiczow. mam pytanie. mianowicie, czy mozna laczyc dodatki (unit packi) ze soba? chodzi mi tu dokladniej o TAUCP z UTASP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Pią 18:16, 30 Sty 2009    Temat postu:

Oczywiście można to zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlucco



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:17, 30 Sty 2009    Temat postu:

Pewnie, że można, ale:

- W TA jest limit na max. 512 jednostek. Czyste TA z CC ma ponad 300.
- Jest limit na 512 broni z czego w TA:CC użytych jest też ponad 300.
- Trzeba mieć specjalny programik (np. HPI Viewer) do wypakowania plików rev31.gp3 i *.ufo.
- każda jednostka składa się z kliku oddzielnych plików w kilku folderach, więc wyciąganie pojedynczych jednostek zajmuje baaardzo dużo czasu (jak wyciągam dużo jednostek na raz i sprawdzam w TA plik UFO to zawsze okazuje się że brakuje jakiegoś pliku)
- Trzeba to później spakować (np. HPI Packiem)
- Na pewno konfliktów w broniach i buildmenu będzie od grzyba, więc całość trzeba przelecieć Conflikt Crusherem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Pią 20:26, 30 Sty 2009    Temat postu:

Pavlucco napisał:

- W TA jest limit na max. 512 jednostek. Czyste TA z CC ma ponad 300.

To się da obejść
Pavlucco napisał:

- Jest limit na 512 broni z czego w TA:CC użytych jest też ponad 300.

To też się da obejść
Pavlucco napisał:

- każda jednostka składa się z kliku oddzielnych plików w kilku folderach, więc wyciąganie pojedynczych jednostek zajmuje baaardzo dużo czasu

Szach mat. Chyba że masz 60 godzin wolego czasu
Aha TAUCP ma swoje zależności i UTASP też a swoje więc ja to wszystko połączysz gra będzie szła na masówke albo wogóle nie będzie miała sensu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Armen dnia Pią 20:29, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlucco



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:28, 30 Sty 2009    Temat postu:

Armen napisał:

To też się da obejść

W jaki sposób?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Pią 20:36, 30 Sty 2009    Temat postu:

1.
Pavlucco napisał:

W TA jest limit na 512 różnych rodzajów broni, ale wydaje mi się że twórca tego moda jakoś to obszedł.


http://www.annihilacja.fora.pl/aa,11/ktos-gra,87.html

Można dla bronii i jednostek porobić osobne podarchiwa i skompresować do jednego pliku. Tylko że nigdy tego nie próbowałem i nie wiem czy zadziała


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlucco



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:40, 30 Sty 2009    Temat postu:

Jak poprostu porobisz więcej plików UFO to na jedno wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guru Galaxy



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Pią 20:51, 30 Sty 2009    Temat postu:

To bez sensu żeby każdy na własną rękę łączył sobie mody. Powinien to zrobić ktoś odważny i z mnóstwem wolnego czasu i wstawić w download.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlucco



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:01, 31 Sty 2009    Temat postu:

Rozumiem, że chętny jesteś Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k7maas



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tarnów/kraków

PostWysłany: Wto 20:03, 03 Lut 2009    Temat postu:

o czizus, nie wiedzialem ze jest z tym az tyle roboty. czyli nie da sie poprostu, z tego co rozumiem, poprostu wgrac kolejnego unit packa i bedzie cacy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlucco



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:39, 04 Lut 2009    Temat postu:

To zależy co rozumiesz jako unit pack. Jeżeli tylko pojedyncze jednostki które znajdują się w plikach o rozszerzeniu UFO, to możesz wklejać, jeżeli tylko powyższe ograniczenia nie zostają przekroczone. W katalogu z TA może być wiele plików UFO. Ale większość unit packów w postaci modów - czyli czegoś więcej niż samych jednostek składa się z pojedynczego pliku REV31.GP3, który może być tylko jeden. I trzeba wtedy bawić się w wyciąganie jednostek, do czego potrzebna jest pewna wiedza (bez tutoriala raczej trudno się połapać) i parę programów.
Jest też coś takiego jak TA: Mutation - nakładka pozwalająca przełączać się między modami i pozwalająca na łączenie niektórych opcji różnych modów, ale muszą one być odpowiednio przygotowane dla TA:M. Ta: Mutation nie bawiłem się długo to wiele o nim powiedzieć nie mogę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pavlucco dnia Śro 13:41, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Sob 11:41, 14 Lut 2009    Temat postu:

Poza tym TAUCP ma zabezpieczenia, jakieś modyfikacje plików bazowych. Odkryłem to kiedy chciałem z nim połączyć AVTA'e.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEF_Rime
DEF_Clan Leader


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 12:22, 15 Mar 2009    Temat postu:

nie da sie tak ot poprostu wrzucic pliki od modow i wszystko bedzie dzialac.
dlaczego ?
powstana konflikty miedzy jednostkami i bronmi, tu moze okazac sie pomocny TACC (nie mylic z TA:CC Razz) dzieki ktoremu mozna ladnie ulozyc sobie menu w grze, lub znajomosc edycji jednostek (glownie przypisanie nowego ID i ID broni co akurat nie nalezy do rzeczy najtrudniejszych).
jednakze takie cudo zagmatwane (polaczenie dwoch modyfikacji..) nawet po manipulacjach, raczej skonczy sie tylko jednym - crashem TA.
powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin