Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k7maas
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tarnów/kraków
|
Wysłany: Śro 22:37, 28 Sty 2009 Temat postu: Laczenie unit packow |
|
|
witam wszystkich forumowiczow. mam pytanie. mianowicie, czy mozna laczyc dodatki (unit packi) ze soba? chodzi mi tu dokladniej o TAUCP z UTASP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Armen
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarów
|
Wysłany: Pią 18:16, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Oczywiście można to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlucco
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:17, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie, że można, ale:
- W TA jest limit na max. 512 jednostek. Czyste TA z CC ma ponad 300.
- Jest limit na 512 broni z czego w TA:CC użytych jest też ponad 300.
- Trzeba mieć specjalny programik (np. HPI Viewer) do wypakowania plików rev31.gp3 i *.ufo.
- każda jednostka składa się z kliku oddzielnych plików w kilku folderach, więc wyciąganie pojedynczych jednostek zajmuje baaardzo dużo czasu (jak wyciągam dużo jednostek na raz i sprawdzam w TA plik UFO to zawsze okazuje się że brakuje jakiegoś pliku)
- Trzeba to później spakować (np. HPI Packiem)
- Na pewno konfliktów w broniach i buildmenu będzie od grzyba, więc całość trzeba przelecieć Conflikt Crusherem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armen
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarów
|
Wysłany: Pią 20:26, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pavlucco napisał: |
- W TA jest limit na max. 512 jednostek. Czyste TA z CC ma ponad 300.
|
To się da obejść
Pavlucco napisał: |
- Jest limit na 512 broni z czego w TA:CC użytych jest też ponad 300.
|
To też się da obejść
Pavlucco napisał: |
- każda jednostka składa się z kliku oddzielnych plików w kilku folderach, więc wyciąganie pojedynczych jednostek zajmuje baaardzo dużo czasu
|
Szach mat. Chyba że masz 60 godzin wolego czasu
Aha TAUCP ma swoje zależności i UTASP też a swoje więc ja to wszystko połączysz gra będzie szła na masówke albo wogóle nie będzie miała sensu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Armen dnia Pią 20:29, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlucco
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:28, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Armen napisał: |
To też się da obejść
|
W jaki sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armen
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarów
|
Wysłany: Pią 20:36, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
1.
Pavlucco napisał: |
W TA jest limit na 512 różnych rodzajów broni, ale wydaje mi się że twórca tego moda jakoś to obszedł.
|
http://www.annihilacja.fora.pl/aa,11/ktos-gra,87.html
Można dla bronii i jednostek porobić osobne podarchiwa i skompresować do jednego pliku. Tylko że nigdy tego nie próbowałem i nie wiem czy zadziała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlucco
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:40, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jak poprostu porobisz więcej plików UFO to na jedno wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Guru Galaxy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Pią 20:51, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To bez sensu żeby każdy na własną rękę łączył sobie mody. Powinien to zrobić ktoś odważny i z mnóstwem wolnego czasu i wstawić w download.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlucco
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:01, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że chętny jesteś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
k7maas
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tarnów/kraków
|
Wysłany: Wto 20:03, 03 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
o czizus, nie wiedzialem ze jest z tym az tyle roboty. czyli nie da sie poprostu, z tego co rozumiem, poprostu wgrac kolejnego unit packa i bedzie cacy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlucco
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:39, 04 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
To zależy co rozumiesz jako unit pack. Jeżeli tylko pojedyncze jednostki które znajdują się w plikach o rozszerzeniu UFO, to możesz wklejać, jeżeli tylko powyższe ograniczenia nie zostają przekroczone. W katalogu z TA może być wiele plików UFO. Ale większość unit packów w postaci modów - czyli czegoś więcej niż samych jednostek składa się z pojedynczego pliku REV31.GP3, który może być tylko jeden. I trzeba wtedy bawić się w wyciąganie jednostek, do czego potrzebna jest pewna wiedza (bez tutoriala raczej trudno się połapać) i parę programów.
Jest też coś takiego jak TA: Mutation - nakładka pozwalająca przełączać się między modami i pozwalająca na łączenie niektórych opcji różnych modów, ale muszą one być odpowiednio przygotowane dla TA:M. Ta: Mutation nie bawiłem się długo to wiele o nim powiedzieć nie mogę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pavlucco dnia Śro 13:41, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armen
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarów
|
Wysłany: Sob 11:41, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Poza tym TAUCP ma zabezpieczenia, jakieś modyfikacje plików bazowych. Odkryłem to kiedy chciałem z nim połączyć AVTA'e.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEF_Rime
DEF_Clan Leader
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 12:22, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie da sie tak ot poprostu wrzucic pliki od modow i wszystko bedzie dzialac.
dlaczego ?
powstana konflikty miedzy jednostkami i bronmi, tu moze okazac sie pomocny TACC (nie mylic z TA:CC ) dzieki ktoremu mozna ladnie ulozyc sobie menu w grze, lub znajomosc edycji jednostek (glownie przypisanie nowego ID i ID broni co akurat nie nalezy do rzeczy najtrudniejszych).
jednakze takie cudo zagmatwane (polaczenie dwoch modyfikacji..) nawet po manipulacjach, raczej skonczy sie tylko jednym - crashem TA.
powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|