Kamikaze Muru
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:33, 05 Gru 2009 Temat postu: Opis jednostek |
|
|
Postaram się tu po krótce opisać modyfikacje jednostek TA w TA:ESC
Gra:
- możliwośc budowania 3lvl a u Core nawet 4lvl
- redukcja typu min z 6 do 4 podział na lekkie średnie ciężkie i nuklearne, zwiększenie siły wybuchu
- poprawiono grafikę (wygląd jednostek i wybuchy)
ARM
KOMANDOR:
- może budować deffendery lądowe/nawodne
- może budować "Zęby smoka" lądowe/nawodne
- zmieniono jego wygląd(upiekszono:))
- komandor Core może budować fabrykę do super jednostki C.O.R.E
KBOTY - POZIOM 1
- PEEWEE zwiększono nieznacznie siłę ognia
- HAMMER zwiększono zasięg ognia 2 razy
- ROCKO bez zmian
- JETHRO może ostrzeliwać tylko jednostki latające
- FLEA straciła laser, dział teraz jak pomocnik konstruktorów (odpowiednik FARK ale nie posiada funkcji GUARD)
- WARIOR zwiększono koszty metalu z 196 do 245 i z 2236 enrgii do 2795, zwiększono siłe ognia 1,5 razy
KBOTY - POZIOM 2
- ZIPPER zwiększono koszty z 151 metalu do 188 i z 2221 energii do 2776, strzelaj teraz jak EMG (Peewee Flashe)
- FIDO zwiększono koszty z 3556 energii do 5334 ,strzela teraz kilkoma pociskami na raz, zwiększono o 50% siłę ognia
- ZEUS zmieniono kolor pioruna na niebieski zwiększono koszty z 267 metalu do 334 i z 2228 energii do 4456, zwiększono siłę ognia 3 razy.
- INVADER Jest teraz nie widzialny dla radaru dodatkowo zwiększono jego szybkość, zwiększon jego siłę - 2 tego typu jednostki rozwalają Komandora, zwięksozno koszt metalu z 61 do 122
- ERASER bez zmian
- MAVERICK zwięksozno koszty z 492 metalu do 615 i z 10914 energii do 16371, zwięksozno siłę ognia 2 razy
- MARKY bez zmian
- PELICAN zmieniono laser LTT na broń EMG rakiety strzelaj tylko do lotnictwa, zmieniono koszty energii z 2468 do 2085, zwiększono siłę ognia o 25%
- SHOOTER usunięto możliwość ukrywania, zmieniono koszty z 935 metalu do 1402 i z 12727 energii do 44181, strzał bierze 2500 energii(brał 1500) jednostka jest nie widoczna dla radaru.
- INFILTRATOR Ukrycie kosztuje 100 energii bez ruchu w ruchu 250, jednotska może budowac "kamery" ala oracule efekt z upc, jednostka może przejmować jak comandor, posiada sonar,jammer, radar, zmieniono koszty z 128 metalu do 512 i z 9219 energii do 27057
- D can(klon komandora) może budować jak prawdziwy komandor wszystkie budynki 1lvl posiada imitacje D-GUN strzał bierze 40 energii, zmieniono koszty z 721 metalu do 1081 i z 11561 energii do 17342
- FARK zmieniono nazwe na RECTOR, jednostka może wskrzeszać z wraków, zmieniono koszty z 480 metalu do 870 i z 3219 do 14483 energi
KOBOTY - POZIOM 3 produkowane w :Arm Experimental Unit Assembler
- RAPTOR potężny robot bojowy uzbrojony w 2 rodzaje broni(rakiety i działka plazmowe(spawara) o dużym zasięgu rażenia), powolny ale bardzo wytrzymały, można go transportować ROCK-iem choć sam może pokonywać przeszkody wodne, niewidzialny dla radaru
Cena: 21675 metalu i 551792 energii
POJAZDY - POZIOM 1
- JEFFY zwiększono siłę ognia 2 razy.
- FLASH bez zmian
- SAMSON może ostrzeliwać tylko jednostki latające, zwiększono siłę ognia o 50%
- STUMPY zwiększono koszty z 165 metalu do 206 i z 1246 energii do 1869, zwiększono siłę ognia 2 razy.
- PODGER może teraz budowac tylko 4 typy min plus "kamere"(coś jak oraculeefekt)
POJAZDY - POZIOM 2
- BULLDOG zwiększono koszty z 467 metalu do 701 i z 2994 energii do 7485, zwiekszono siłe ognia 2,5 raza, zwiększono szybkostrzelność.
- TRITON zwiększono koszty z 298 metalu do 447 i z 2300 energii do 3450, zwięksozno siłę ognia 3,5 razy
- JAMMER bez zmian
- LUGER zwiększono koszt z 264 metalu do 330 i z 2140 energii do 3745, zwięksozno siłę ognia i zasięg ognia 2 razy
- PANTHERA zwiększono koszty z 2820 do 4788 energii niewidzialny dla radaru zmieniono kolor wyładowanie pioruna na niebieski, rakiety zwalczają tylko samoloty, zwiększono siłę ognia 1,5 razy
- MERL zwiększono koszty z 2746 energii do 5492, zwiększono siłę ognia 5 razy
- SPIDER jednostka przeniesiona do fabryki KOBOTOW 2 lvl, zwięksozno koszty z 2200 energii do 3300 jednostka jest nie widzialna dla radaru.
- SEER bez zmian
- PENETRATOR zwiększono koszty z 17477 do 35706 energii,zwiększono siłę ognia 6 razy!!
- SCARAB zmniejszono koszty z 1437 do 1150 metalu i z 88000 do 44000 enrgii, zmniejszono zasięg chroniony
- PHALANX zwiększono koszty z 10500 do 15750 energii, zwiększono siłe ognia 3 razy
POJAZDY - POZIOM 3 produkowane w :Arm Experimental Unit Assembler
- EXPERIMENTAL CONSTRUCTION VEHICLE konstruktor 3lvl ,pozwala budować: Experimental Unit Assembler, Mantle Extractor, Tantalus, Ageddon, Experimental Fusion Reactor, Shield Generator, Retaliator, Vulcan,
Cena: 1470 metalu i 33656 energi
- CENTURION super ciężki czołg ARM produkowany w Experimental Unit Assembler duża siła ognia szybkostrzelność na poziomie buldoga, duża wytrzymałość jednak powolny i w walce w zwarciu przegrywa gdyż pociski są przenoszone(mogą go nawet flashe wykończyć)
Cena: 3505 metalu i 53892 energii
- DEMOLISHER jeżdżące sprężone 2 big berty produkowane w Experimental Unit Assembler, wytrzymałość średnia, powolny zasięg ognia bardzo duży siła bardzo duża, 1 podwójny strzał kosztuje 4000 energii, przeładowanie trwa ok 11s.
Cena: 10394 metalu i 201575 energii
- EMPYREAAN, jeżdżąca bateria artyleryjska, wyposażona w 3 rodzaje broni(rakiety, działo plazmowe, blaster), rada i sonar,duży zasięg ostrzału, ale mała szybkość siła ognia tak sam jak u Raptora, rozmiar tego pojazdu uniemożliwia transport lotniczy ale jednostka ta przystosowana jest do jeżdżenia pod wodą Cena: 43350 metalu i 1008992 energi
PODUSZKOWCE:
- Construction Hovercraft, zwiększono koszty z 396 metalu do 594 i z 4370 energii do 6555, zwiekszono prawie 2 razy szybkość budowania.
- SKIMMER bez zmian
- ANACONDA zwiększono koszty z 272 do 408 metalu i z 2856 do 8496 energii, zwiększono siłę ognia 3 razy
- WOMBAT bez zmian
- SWATTER zwiększono siłę ognia 2 razy
- BEAR bez zmian
- ZAPPER nowa jednostka, jest to poduszkowiec wyposażony w działo elektryczne jednak 2 razy słabsze niż u Zeusa
Cena: 272 metalu i 4284 energii
SAMOLOTY - POZIOM 1
- CONSTRUCTION AIRCRAFT zwiększono koszty z 105 metalu do 158 i z 4320 energii do 6480, odrobinę zwiększono szybkość budowania, może budować Repair Pad
- FREEDOM FIGHTER zwiększono 2 razy siłę ognia, dodano EMG jak u brewela, rakiety zwalczają tylko cele powietrzne.
- LANCET, jednostkę przeniesiono z 2lvl fabryki samolotów, zwiększono siłę ognia ponad 2 razy(ok 2,3raza)
- PEEPER zwiększono 2 razy pole widzenia.
- THUNDER zwiększono koszty z 130 do 162 metalu i z 5296 energii do 6870, zwiększono o 25% siłę ognia, zwiększono o połowę zasięg widzenia
- ATLAS zwiększono o 30% zasięg widzenia
To na razie tyle postaram się na bieżąco poprawiać i rozwijać mile widziane wasze uwagi:)
Edit:
10 grudnia dodano 3lvl(nie cały) i parę poprawek w pojazdach/kobotach
16 grudnia poprawiono opis wszystkich pojazdów, i pare kobotow.
17 grudnia, ukończono wszystkie koboty i pojazdy dla ARM
22 grudnia dodano 1lvl lotów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamikaze Muru dnia Wto 16:10, 22 Gru 2009, w całości zmieniany 17 razy
|
|