Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Armen
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarów
|
Wysłany: Pią 13:41, 16 Lip 2010 Temat postu: Ekipa do Absolute Annihilation |
|
|
Witam,
Po dłuuuugiej przerwia wracam z pewnym pomysłem
Ostatnio przeglądałem sobie różne wersje TA. Wszędzie się pojawiał ten sam upiór zwany balansem. Nawet w 'czystym' dochodzi do zjawiska które mnie bardzo denerwuje: jednostki uniwersalne. Weźmy pod oko takiego samsona: ma duży zasięg, większy od HLT, więc jest dobry do ataku, pod warunkiem, że nie ma tam guardiana. Jako, że nie jest wolny, więc jeśli stosuje pulling żadne jednostki 1lvl nic mu nie zrobią. Ma bardzo silny ogień w stosunku do ceny. Na dodatek jeszcze są idealne na samoloty. Więc suma sumarum najlepszą bronią na samsony są... samsony. Takie rzeczy się dzieją nawet w czystym (o naszym eks. standarcie pt. TAUCP nie wspomnę). Na moje oko Absolute Annihilation 6.0 jako jedyny mod rozwiązuje problem jednostek uniwersalnych. Każda jednostka jest do określonego typu jednostek wrażliwa i dobra. Oczywiście, są jednostki uniwersalne, ale w ilościach masowych się po prostu nie opłącają.
Nie twierdzę, że AA jest modem idealnym, ale po prostu zachęcam do spróbowania innego 'rodzaju' gry - wg. mnie naprawde warto. Wreszcie znaczenia nabierają takie jednoski, jak lotniskowce albo amfibie.
Mod jest do pobrania tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych](for%20TA)/6.0.0/AA60.zip?use_mirror=sunet&ts=1279221861
a instalacja identyczna, jak w przypadku TAUCP, tylko zamiast taucp wklejamy pobrany plik rev31.gp3 do katalogu TA
Chętnych zapraszam do sieci na hamie:
AA 6.0
bez hasła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamikaze Muru
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:53, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A ESC sprawdzałeś? Ostatnia wersja wygląda na w miarę dobrze zbalansowaną.
W czystym chmara EMG da rade samom;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Losparkeros
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:35, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Pamiętam jak kiedyś na singlu nałogowo grałem w ten dodatek. Nawet pisałem o nim na forum i wrzuciłem linki.
Były tam całkiem fajne i zabawne jednostki, takie jak małe amfibie lvl1, czy wieżyczki lądowe do ochrony przed subami. Ale wygląda na to, że ten dodatek nie zainteresował szczególnie graczy TA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armen
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarów
|
Wysłany: Czw 11:54, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kamikaze Muru napisał: |
A ESC sprawdzałeś? Ostatnia wersja wygląda na w miarę dobrze zbalansowaną.
W czystym chmara EMG da rade samom;) |
No z tymi samsonami może trochę przesadziłem, ale powiedz kto używa w czystym na 1lvl np. kbotów?
Co do ESC sprawa balansu faktycznie ma się dobrze ale z jakiegoś powodu (to tylko moje odczucia) przy późniejszej walce na same 3lvl tak się traci ten totalowy nastrój.
Kamikaze Muru napisał: |
wygląda na to, że ten dodatek nie zainteresował szczególnie graczy TA |
Nom, tylko że ciągle sobie łamię głowę dlaczego? Może zbyt mało "nagrania"? xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamikaze Muru
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:20, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Armen a rocko/stormy? A peweele? - chodź je akurat spaw chyba tylko Dempson.
Thundy Hamery w OTA maj za mały zasięg i sie ich nie stosuje.
W ESC 3 lvl wyłącz z gry 1 i 2, no i ESC ma spor wymagani ze wzgledu na bajery graficzne:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eVo
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 17:43, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kamikaze Muru napisał: |
Armen a rocko/stormy? A peweele? - chodź je akurat spaw chyba tylko Dempson.
Thundy Hamery w OTA maj za mały zasięg i sie ich nie stosuje.
W ESC 3 lvl wyłącz z gry 1 i 2, no i ESC ma spor wymagani ze wzgledu na bajery graficzne:/ |
Jak 3 lev wyklucza 1 i 2 ?
Wystarczy około 7-10 dominatorów i 3-5 goliathów (2 lev core) na zniszczenie centka raptory też się da zniszczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Focus
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:41, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
rządek anni, ew. shooterow wezmie wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|