Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ekipa do Absolute Annihilation

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Gra w Sieci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Pią 13:41, 16 Lip 2010    Temat postu: Ekipa do Absolute Annihilation

Witam,
Po dłuuuugiej przerwia wracam z pewnym pomysłem Very Happy
Ostatnio przeglądałem sobie różne wersje TA. Wszędzie się pojawiał ten sam upiór zwany balansem. Nawet w 'czystym' dochodzi do zjawiska które mnie bardzo denerwuje: jednostki uniwersalne. Weźmy pod oko takiego samsona: ma duży zasięg, większy od HLT, więc jest dobry do ataku, pod warunkiem, że nie ma tam guardiana. Jako, że nie jest wolny, więc jeśli stosuje pulling żadne jednostki 1lvl nic mu nie zrobią. Ma bardzo silny ogień w stosunku do ceny. Na dodatek jeszcze są idealne na samoloty. Więc suma sumarum najlepszą bronią na samsony są... samsony. Takie rzeczy się dzieją nawet w czystym (o naszym eks. standarcie pt. TAUCP nie wspomnę). Na moje oko Absolute Annihilation 6.0 jako jedyny mod rozwiązuje problem jednostek uniwersalnych. Każda jednostka jest do określonego typu jednostek wrażliwa i dobra. Oczywiście, są jednostki uniwersalne, ale w ilościach masowych się po prostu nie opłącają.

Nie twierdzę, że AA jest modem idealnym, ale po prostu zachęcam do spróbowania innego 'rodzaju' gry - wg. mnie naprawde warto. Wreszcie znaczenia nabierają takie jednoski, jak lotniskowce albo amfibie.

Mod jest do pobrania tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych](for%20TA)/6.0.0/AA60.zip?use_mirror=sunet&ts=1279221861

a instalacja identyczna, jak w przypadku TAUCP, tylko zamiast taucp wklejamy pobrany plik rev31.gp3 do katalogu TA

Chętnych zapraszam do sieci na hamie:
AA 6.0
bez hasła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:53, 30 Lip 2010    Temat postu:

A ESC sprawdzałeś? Ostatnia wersja wygląda na w miarę dobrze zbalansowaną.

W czystym chmara EMG da rade samom;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Losparkeros



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:35, 02 Sie 2010    Temat postu:

Pamiętam jak kiedyś na singlu nałogowo grałem w ten dodatek. Nawet pisałem o nim na forum i wrzuciłem linki. Laughing
Były tam całkiem fajne i zabawne jednostki, takie jak małe amfibie lvl1, czy wieżyczki lądowe do ochrony przed subami. Ale wygląda na to, że ten dodatek nie zainteresował szczególnie graczy TA. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Czw 11:54, 05 Sie 2010    Temat postu:

Kamikaze Muru napisał:
A ESC sprawdzałeś? Ostatnia wersja wygląda na w miarę dobrze zbalansowaną.

W czystym chmara EMG da rade samom;)

No z tymi samsonami może trochę przesadziłem, ale powiedz kto używa w czystym na 1lvl np. kbotów?
Co do ESC sprawa balansu faktycznie ma się dobrze ale z jakiegoś powodu (to tylko moje odczucia) przy późniejszej walce na same 3lvl tak się traci ten totalowy nastrój.

Kamikaze Muru napisał:
wygląda na to, że ten dodatek nie zainteresował szczególnie graczy TA

Nom, tylko że ciągle sobie łamię głowę dlaczego? Może zbyt mało "nagrania"? xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:20, 15 Sie 2010    Temat postu:

Armen a rocko/stormy? A peweele? - chodź je akurat spaw chyba tylko Dempson.

Thundy Hamery w OTA maj za mały zasięg i sie ich nie stosuje.

W ESC 3 lvl wyłącz z gry 1 i 2, no i ESC ma spor wymagani ze wzgledu na bajery graficzne:/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eVo



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 17:43, 22 Sie 2010    Temat postu:

Kamikaze Muru napisał:
Armen a rocko/stormy? A peweele? - chodź je akurat spaw chyba tylko Dempson.

Thundy Hamery w OTA maj za mały zasięg i sie ich nie stosuje.

W ESC 3 lvl wyłącz z gry 1 i 2, no i ESC ma spor wymagani ze wzgledu na bajery graficzne:/



Jak 3 lev wyklucza 1 i 2 ?
Wystarczy około 7-10 dominatorów i 3-5 goliathów (2 lev core) na zniszczenie centka raptory też się da zniszczyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Focus



Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:41, 29 Sie 2010    Temat postu:

rządek anni, ew. shooterow wezmie wszystko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Gra w Sieci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin