Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gods of war-OTA-2vs2/mass air attacks

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Nagrania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:43, 29 Sty 2009    Temat postu: Gods of war-OTA-2vs2/mass air attacks

Link: [link widoczny dla zalogowanych]
Rozmiar: 2mb


Team 1


daihat
TNT_Thevor


VS


Team 2


GG_Med
XEN_Jono10



Mapa:CC Gods of war
Zasady:no rules
Zwyciężył:krecik

Opis:

Widowiskowa partia na kultowej mapie, od początku po obu stronach nastawienie na atak - po jednym lotnisku na strone. Gra nabiera obrotów gdy drugi gracz u przeciwników buduje po Veh-u także aira i obaj przechodzą do masowego bombardowania w wyniku czego nasze wysepki sa ciągle kasowane; nie możemy się rozwinąć ale oni także nie mają na to czasu.... na etapie startowego eko teoretycznie udany atak pelsow thevora pozostawia u wroga adv kbot nietknięty oraz mase złomu... i wtedy dopiero robi się ciężko. Sojusznik Med-a wypada z gry, a on sam majac 2advKbot oraz mase złomu prawie nas kasuje...no prawie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TheVoR



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Pią 9:17, 30 Sty 2009    Temat postu:

Jak juz Daihat wspomniał gra jest widowiskowa.Na poczatku gry bombowiec zrobiony w ~1:20 potrafi trochę napsuć. Smile Następnie drugi z graczy buduje lotnisko i we dwóch latają mi nad wyspą psując na nowo budowane defendery i mexy.Wiedziałem ze idąc tak ostro w loty nie są zbyt dobrze rozbudowani to zaatakowałem pelsami rozwalając zachodnie nabrzeże wyspy GG_Med.Niestety jak po każdym nie udanym ataku zostaje złom, który przemienił się szybko w mase pelsów.Gdy wypadł z gry Jono, Med zostal z 2 fabrykami 2 lvl kbot gdzie u nas póki co tylko ja miałem, a Daihat budował eco i Crusadery na wodzie.Po paru minutach Med pokazał nam jaką ładną ilość pelsów przygotował na nas.Rozwalił nam konsy na wodzie, tidale. u Daihata wiekszość bazy była rozwalona ale na szczeście pozostał kom z d-gunem Smile Wtedy postanowiłem zbudować BB, gdyż nie widziałem u przeciwnika żadnych lotów.Po nie ustanym bronieniu się, bb była gotowa.Wtedy szala zwycięstwa przewinęła się na naszą stronę.Szybkie rozwalenie 2 fabryk i staranie się by wróg nie narobił zbyt wiele lotnisk z czym bombowców by zniszczyć BB.Jedna fabryka air niestety stała za daleko i tam mógł sobie robić bombowce.Po kilkunastu minutach zdobył się na zamach na moją BB, na szczeście nieudany.Pomocne okazały się murki, którymi była otoczona BB. i bomby haczyły w locie o nie.Daihat atakował pelsami niszcząc Tidale, a potem północną część jego bazy.W tym momencie GG_Med się poddał i partia była zakończone naszym, jak nie obfitym zwycięstwem.

Szkoda tylko, że jeden z członków wrogiego Teamu wyleciał bo gra mogła by być ciekawsza Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TheVoR dnia Pią 9:19, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pavlucco



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:26, 30 Sty 2009    Temat postu:

Ale gwara Smile. Graliście bez hoverów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TheVoR



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Pią 23:25, 30 Sty 2009    Temat postu:

Pavlucco napisał:
Ale gwara Smile. Graliście bez hoverów?


Jak jest wyżej napisane, no rules

Są 2 powody dlaczego nie używam hoverów:
- fabryka hoverów jest droższa od adv kbot

- pelicany są lepsze od hoverów, na wodzie strzały typu defender nie wyrządzają szkody Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TheVoR dnia Pią 23:27, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:35, 02 Lut 2009    Temat postu:

to jest właśnie bug bo pelsy na wodzie są tak samo traktowane jak na lądzie> defendery celują im w stopy które rzecz jasna na wodzie są zanurzone i pociski trafiają w wodę i nie wyrządzają im żadnych szkód. Oczywiście można bawić się w ręczne strzelanie ale rzadko na takie zabawy jest czas...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Nagrania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin