Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
margo
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:15, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale przez to, że siedzisz w bazie a przeciwnik zdobywa przyczółki to ma coraz więcej metalu od ciebie co jest równoznaczne z tym, że jego szanse na wygraną wzrastają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PL_CavE
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Wto 15:53, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Zależy jakie jest te 5 jednostek i jak dobrze umiesz je wykorzystać
Wystarczy wspomnieć rajdy wyścigówek, gdzie 5 to juz mocna armia w pierwszych minutach gry, a jak consty rozwalisz na lądowych mapach to przeciwnik jest w plecy
Zgadzam się z chiefem, jednak przejmując teren warto pamiętać o bazie, bo więcej jednostek nie zawsze oznacza wygraną, a 10 pyro w środku bazy, kiedy armia zajmuje się mięsem armatim jest ... bolesna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eXmortis
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:56, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Osobiście wolę grać w teamie i gdy jesden gracz zajmuje odległe przyczółki ja zajmuję się defensywą i zaopatrzeniem w sytuacji krytycznej także wsparciem ogniowym, w ten sposób gra mi się najprzyjemniej. A agresywna taktyka z jakiegoś powodu nie daje mi za grosz satysfakcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Guru Galaxy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Nie 11:47, 30 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
W 100 % popieram eXmortisa! Gra agresywna daje mniej przyjemności niż taka gra drużynowa. Ale jeśli chce się grać drużynowo i WYGRAĆ to trzeba się dogadać "co i jak" oraz "kto i co"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AnnihilatorPL
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:48, 30 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ja robie tak buduje
-metal extractor
-2 solary
-1kbot lab
-konstruction kbot
-adv. kbot lab
-adv.construction kbot i fortyfikacje robie i ludzi se buduje w tym czasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Pon 20:56, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
eXmortis napisał: |
Osobiście wolę grać w teamie i gdy jesden gracz zajmuje odległe przyczółki ja zajmuję się defensywą i zaopatrzeniem w sytuacji krytycznej także wsparciem ogniowym, w ten sposób gra mi się najprzyjemniej. A agresywna taktyka z jakiegoś powodu nie daje mi za grosz satysfakcji. |
Guru Galaxy napisał: |
W 100 % popieram eXmortisa! Gra agresywna daje mniej przyjemności niż taka gra drużynowa. Ale jeśli chce się grać drużynowo i WYGRAĆ to trzeba się dogadać "co i jak" oraz "kto i co" |
Typowi gracze na których nie ma co liczyć. Lubicie grać teamowo, ale wolicie się bronić. Czyli pożytku z was nie ma. Z doświadczenia wiem że bukier = przegrana, a gra ofensywna = możliwość wygranej. W ogóle team was rozszarpie jak zobaczy że się tylko bronicie. Chociaż nie, nie mogę pisać za każdego, bo niektórzy to oleją(ja nie wytrzymuje), a niektórzy uznają że to nic złego(tego to już nie skomentuje, bo jak to . JA was rozszarpie jeśli będziecie ze mną w teamie.
Chcecie się bronić i wspierać. Czyli tak naprawdę to nie pomagać. Bo co komu da że się będziecie bronić. Obroną zazwyczaj się nie wygrywa(piszę zazwyczaj bo znam takich(ot choćby dawida )co zjadą przeciwnika defami ).
Atakujecie, wygrywacie. Bronicie się, przegrywacie. Z doświadczenie wiem(w bunkrowaniu się jestem dość dobry, więc znam się na rzeczy) że NIE da się zbudować bunkra nie do przejścia. Z prostego powodu, gra na to nie pozwala. A raczej łącze. Bo na lagu, wszystko Ci wejdzie do bazy.
Więc wam dwóm radze, byście się nauczyli grać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Pon 20:59, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
AnnihilatorPL napisał: |
ja robie tak buduje
-metal extractor
-2 solary
-1kbot lab
-konstruction kbot
-adv. kbot lab
-adv.construction kbot i fortyfikacje robie i ludzi se buduje w tym czasie |
Ta i na 2 solarach budujesz to wszystko. A metal to chyba tylko z ATM I co masz na myśli pisząc "ludzi"? Z tego co wiem w TA nie ma czegoś takiego jak "ludzie". W Core są maszynami którego oprogramowaniem jest umysł najlepszych ludzi z tym którzy odrzucili swoje ciała i przywdziali stalowe wdzianka, a mózgi zamienili na procesory.
Co do ARM, to są tam klony, więc tu można polonizować czy są to ludzie. Niby pod względem biologicznym będą, ale pod innymi względami... Nie czas na długie dyskusje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Wto 14:58, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Prawa Murphy'ego dotyczące wojska
* Staraj się nie wyglądać podejrzanie – to przyciąga ogień.
* Zawsze jest jakieś wyjście.
* Najlepsze wyjście jest zawsze zaminowane.
* Staraj się wyglądać niepozornie – może przeciwnik ma mało amunicji?
* Zawodowcy są przewidywalni – strzeż się amatorów.
* Ataku należy oczekiwać w następujących sytuacjach: – kiedy jesteś ugotowany – kiedy jesteś nie przygotowany.
* Otaczaj się towarzyszami broni – przeciwnik będzie miał wybór celów.
* Pozorowany atak, który tak mądrze zignorowałeś, okaże się głównym uderzeniem.
* "Postrzał w pierś z perforacją płuca" – twój organizm mówi ci abyś zwolnił.
* Jeśli natarcie posuwa się bez przeszkód – właśnie wchodzisz w pułapkę.
* Nie ściągaj na siebie ognia, to denerwuje sąsiadów w okopie.
* Wszystkie zamówienia wojskowe powierza się najtańszym oferentom.
* Największe zagrożenie na polu walki stanowi oficer z mapą.
* Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż jesteś w stanie uciec.
* Od ostrzału nieprzyjaciela celniejszy jest tylko ostrzał własnej artylerii.
* Im głupszy dowódca, tym trudniejsze zadania mu powierzają.
* Pociski smugowe – metoda sygnalizowania nieprzyjacielowi własnej pozycji.
* W razie wątpliwości opróżnij magazynek.
* Nigdy nie chowaj się w leju z odważniejszym od ciebie.
* Jeśli brakuje ci wszystkiego z wyjątkiem wrogów, to znaczy, że bitwa trwa.
* Po opanowaniu obszaru nie zapomnij powiadomić o tym przeciwnika.
* Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem.
* Części składowe wysyła się osobno do losowych pododdziałów.
* Cokolwiek robisz, zawsze możesz dostać kulkę. Nawet gdy nie robisz nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Guru Galaxy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Pon 19:01, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki tobie Chief moje zdanie o grze ofensywnej się poprawiło. Ale nadal mam wątpliwości...Może mała partyjka z kolegą z klasy pomoże je rozwiać xD W końcu każdy rodzaj strategi trzeba wykorzystać, a Total daje prawie nieograniczone możliwości do tworzenia nowych taktyk (zwłaszcza z fajnym UnitPack'iem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ar4N
Administrator
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pon 23:51, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Guru Galaxy napisał: |
Total daje prawie nieograniczone możliwości do tworzenia nowych taktyk |
I dlatego był jest i będzie najlepszym RTSem jaki powstał nie to co te nowe ładnie świecące czołgi i fantastycznie dopracowane explozje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gandal
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 19:37, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ja robie tak
3 Solary i 3 mexy potem KBot lab 10 pewee
5 P-LOT
w miarę możliwości laserowe wieże
i podbijam tereny
potem składy zasobów jak naj wiencej bo chce mieć z czego zrobić zmasowany atak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yo-os
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:39, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W ramach marginesowego czepiania się to-tu-to-tam:
1. > Chief: Nie powiedziałbym, żeby Morty miał "dość dużą moc". Obrażenia od jego kulki są relatywnie _Małe_, nadrabiane jednak w praktyce zasięgiem/liczebnością/szybkostrzelnością.
2. > Chief: Tym "polonizowaniem" to jak obuchem w głowę mógłbyś przywalać. ARGH.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|