Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Śro 15:55, 19 Wrz 2007 Temat postu: Taucp 2.3 |
|
|
Obecnie korzystamy z tego unit packa. TAUCP 2.3
O to link do instalki:[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Leon_666
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Śro 17:27, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Cześć. Ej co do tego unit packa, czy on powoduje to ze nie które wcześniejsze jednostki tracą możliwości bojowe? -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
margo
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:11, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że tak aczkolwiek pewien nie jestem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leon_666
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Sob 11:03, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ale to się tyczy tylko Cor'u ;/ Lipa. W Arm wszystko chodzi jak trzeba ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armen
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarów
|
Wysłany: Nie 15:41, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Trochę jest niewywarzony, ale gra się fajnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armen
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarów
|
Wysłany: Pon 22:01, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Poza tym (Sry, za dwa posty, ale to odzielny wątek) teraz troche mnie denerwuje to że praktycznie każda gra się dzieli na 3 etapy: wojna samsonów (kto ich więcej narobi, totalna dyskryminacja innych jednostek 1'poziomowych), wojny pyro, (jak do czegoś podejdą to koniec, też kto ich więcej narobi, totalna dyskryminacja innych jednostek za tą samą cenę), wojny Head Hunterów, Gemini, Carvalierów (czy jakoś tak), i szczępów innych jednostek (kto ich więcej narobi, totalna dyskryminacja wszystkich pozostałych jednostek ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Armen dnia Pon 22:03, 10 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Śro 18:26, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Widzę że bardzo lamersko teraz gracie Jest masa jednostek które są równie dobre. Terrorisery(czy jakoś tak), mumbo, banishery, shooter, mouse, morty, slaugher, trasher, ice angele, hovery(większość słysząć tą nazwę nie wie co to jest, a reszta dziwi się po co tym grać na lądowych mapach. Niektórzy może pamiętają jak pomykałem long tomami po stepach afryki i gromiłem gemini ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mazi
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:19, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ha ha robi sie samsony bo są dobre nikt ci nie każe ich robić ale robiąc droższe jednostki tańsze cię złoją pyro w ucp też są dobre na początek ale też ci nikt nie każe ich robić zamiast pyro niektórzy robią koty shlaschery itd widziałem też fajny atak czołgów kiedy są różne taktyki ale jak grasz 3 etapowo to tak masz czasem gramy z lotami ale ja osobiście ich rozkręcać nie umiem i wole bez. Jak grasz w inne gry tez robisz dobre jednostki a nie badziewie. dobrze poruszasz wojem i skoczysz na 1 etap[ie.
może jak dłużej pożyjesz a nie będziesz tak szybko padał zauważysz więcej rodzajów tych jednostek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AnnihilatorPL
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:16, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
margo napisał: |
Wydaje mi się, że tak aczkolwiek pewien nie jestem. |
nie sądze jak dla mnie to dobry unit pack tylko rzeby miał jedostek bojowych więcej :nuke:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Pią 18:38, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
AnnihilatorPL napisał: |
margo napisał: |
Wydaje mi się, że tak aczkolwiek pewien nie jestem. |
nie sądze jak dla mnie to dobry unit pack tylko rzeby miał jedostek bojowych więcej :nuke: |
A ja sądzę że pora się wrócić do szkoły i poznać zasady ortografii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Guru Galaxy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Sob 22:53, 29 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Wojna 3-etapowa to według mnie bezsens, po za tym nigdy takiej nie widziałem :/ A z tego co słyszałem taki sposób niszczy całą grę, po co w całej grze używać tylko paru jednostek jak jest ich cała gama! A zresztą ja bym bez The Can'ów MK2 nie wytrzymał!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daihat
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:52, 30 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Bo tak naprawdę nie ma żadnej wojny 3 etapowej ;p. Na początku robi się głównie samsony gdy gramy duże, płaskie mapy gdzie liczy się ich zasięg. A pyro to wg mnie strasznie badziewie, nie żeby były złe ale dlatego, że początkujący gracze robią je bez opamiętania wierząc że zdziałają nimi jakieś cuda.
Są świetnie do ataków z zaskoczenia i na umocnienia z zasiekami oraz na etapie walki na 1lev , gdyż ciężko jest je zatrzymać przed dojściem do celu. A "etap pyro" czyli masówka tych jednostek to czysta głupota bo jeśli ktoś jest w stanie je robić na masę, to przeciwnik jest w stanie zrobić kilka jednostek 2lev, które niszczą pyro nie ponosząc obrażeń. To samo tyczy się headów, którymi niektórzy chcą walczyć w terenie z jednostkami do tego stworzonymi (np. cavy+terrorizery, kotki+slaughtery masakrują head huntery zanim te zdąża dobiec i oddać strzał)
>> zapomnieliście jeszcze o takich jednostkach jak raptory, railguny(XM-4874, XM4877), thrashery, gargoyle. I to tyczy się tylko tych nudnych map na jazdę bo na innych dochodzi masa nowym użytecznych jednostek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Pon 21:54, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Każda jednostka ma wadę. Trzeba tylko wiedzieć jak ją wykorzystać i zbudować odpowiednią kontrjednostkę. Nawet gemini, które z pozoru wydają się uniwersalne i nie do zwyciężenia, mają wady. Gemini charakteryzuje duża odporność, dzięki zastowaniu tarcz. Niestety nie są dość szybkie, do tego ich broń na większy zasięg zadaj śmieszne obrażenia. Gemini muszą podejść bardzo blisko, by coś zrobić. Jak z nimi wygrać? Mieszanka raptorów, cavalierów i terroriserów sobie z nimi spokojnie radzi. Raptory mają znaczną przewagę nad gemini w walce na bliski dystans, a cavy i terro wycinają gemini na zasięg. Mimo że gemini dogonią taką armię, zostaną zmasakrowane. Taka jest prawda.
Właśnie wpadłem na pewien pomysł. Nikt wcześniej nie opisał wszystkich jednostek z taucp, a ja znam właściwie to każdą(ile to godzin poszło na testy jednostek w grze z AI). Tym się teraz zajmę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Guru Galaxy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Czw 22:10, 18 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Mi w TAUCP nie podoba sie to, że jednostki często nie mają swoich odpowiedników przez co gra jest strasznie niewyważona i trudno się gra :/ No ale są takie jednostki jak The Can MK2 oraz kicie^^(cougary) oraz ogromna gama innych docenianych i niedocenianych jednostek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gandal
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 15:20, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko do czego jest jednostka "Neutron misile launcher"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|