Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czemu nie gramy na loty?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Sob 11:47, 14 Lut 2009    Temat postu: Czemu nie gramy na loty?

Czemu nie gramy na loty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Losparkeros



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:12, 14 Lut 2009    Temat postu:

Może dlatego że gra byłaby zbyt szybka i niektórzy nie mieliby szans.

I..
daihat napisał:
Loty nie grają bo są totalnie przesadzone (albo inaczej wieżyczki anty air i budynki ekonomicznie są żałośnie słabe) , a ich blokowanie wymusza zrezygnowanie z bb i nuków...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Losparkeros dnia Sob 17:21, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:18, 28 Lut 2009    Temat postu:

Czasami gramy na loty ale
z tego co wiem to często lagują,
fakt wieżyczki anti-air są bardzo słabe w porównaniu z silnymi lotami,
gra jest sporo krótsza i nudniejsza gdy jeden atak samolotów rozwala bazę przeciwnikowi tak że nie potrafi się on już odbudować,
fajniejsze strategie i taktyki są wymyślane na lądzie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gandal



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 12:04, 24 Cze 2009    Temat postu:

ja myślę że loty mogą grać ale z ograniczeniem np: 3 rapiery na atak albo 5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:51, 08 Lis 2009    Temat postu:

Myśle że na loty można grać w przypadku walk 1vs1 przy większej liczbie graczy pojawią się porblem lagowani no i obrona przeciw lotnicza musi być naprawdę dobra żeby sobie poradzić z samolotami z TAUPC2.3 bez większego uszczerbku dla bazy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:26, 10 Lis 2009    Temat postu:

jakie lagi? hmm rozumiem ze jak wlatuje do bazu 300 hawków to mają poslizg w zdychaniu ale bez przesady... często są gry bez air bo ludzie po prostu trzęsą portkami i panicznie boją się chociażby jednego bombowca...
i nie rozumieją, że jak ten bomber nie zniszczy chociażby 2 mexów i wiatraka to mamy w plecy a 5K energii to nie jest tanio na początku gry. I od kiedy gra bez lotów jest ciekawsza? Co do taucp to tego packa rzeczywiście skopali bo są loty, mające bić mocne kboty 2lev a struktury ekonomiczne w bazie są słabe jak w czystym. W TA Escalation w końcu są wzmocnienia budynków i osłony, więc nie trzeba dużych umiejętności aby bronić eco przed bombowcami. Ile taktyki jest w sterowaniu wojem naziemnym w lewo w prawo? ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PL_Egon



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:27, 03 Sty 2010    Temat postu:

co to takiego Escalation ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:02, 04 Sty 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin