|
Total Annihilation Forum Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Sob 12:51, 15 Lis 2008 Temat postu: Kolejna propozycja zmiany zasad... |
|
|
Ogólnie to stwierdziłem wczoraj że przydałoby się urozmaicenie. Nie zachęce was do no-rules, więc coś innego. O to moja propozycja.
EMG - Flash, rogue, Peewee, Trocadero, Instigator, M670 Misantrophe, The Duke
Lotniska - Aircraft Plant
huty - Metal Maker, Advanced Metal Maker, Cloakable Metal Maker oraz Resource facility, Resource Factory
Lotniska - Advanced Aircraft Plant, Sea Plain Platform
BB - , Big Bertha, Vulcan, Intimidator, Buzzaw,
Atomówki - Retaliator, Silencer,
3lev - Hight tech Lab, Krogoth Gantry
Ograniczenie Budowania (max ilość danej jednostki na gracza):
Imperator - max 3
Objaśnienia:
Niebieski - Jednostki ARM
Czerwony - Jednostki CORE
Zielony - Jednostki obu Frakcji
Co się zmieniło?
Obliterator, Obice, Nebraska, Stomp, zostaną wprowadzone do gry.
Są to jednostki artyleryjskie średniego zasięgu. Moim zdaniem bardzo to urozmaici rozgrywkę. Zaraz ktoś napiszę że można postawić 10 nebr i nic nie podejdzie. No to postaw to. Metalu to kosztuje od cholery i troche. Do tego, 10 nebr nie zatrzyma headów czy innych jednostek. Trzeba się również liczyć z artylerią przeciwnika.
Warhammer- limit 3 jednostki
Jednostka 3lvl'u.
Arm ma bardzo dobre jednostki, lecz na dużych mapach bardzo ciężko gra się przeciwko corowi. Nie stosując żadnych wybiegów i podstępów, gdy jest armia ARM vs CORE, core zazwyczaj wygrywa, dzięki kotom i gemini. Na gemini jest sposób, bo jest pełno jednostek ARM równie skutecznych, a nawet lepszych. Ale na kota, nie ma odpowiednika. Cavaliery są za słabe i za mały zasięg widzenia mają. Można kombinować dodając np. shootera, ale wtedy armia przestanie być mobilna.
Już nie raz wprowadzaliśmy warhammera do gry. Więc tak jak kiedyś proponuje limit: 3. Zrównoważy to rozgrywkę.
Pojawiła się również propozycja(dawida chyba) żeby wprowadzić kontruktory powietrzne. To też by troszkę zmieniło rozgrywkę. Można by zobaczyć, jak to będzie wyglądać.
Czekam na komentarze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Chief dnia Sob 12:52, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Atnaz
Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:46, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
jestem za wszystkimi propozycjami wprowadzenia.
tylko nie do konca jest jasny jeden fakt. imperator x3. chodzi o to, ze 3 mozna sobie samemu rozkrecic, czy w ogole 3 postawic w grze? np, 1 w bazie i 2 na przyczolku.
?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Nie 11:36, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
3 impy rozkręcone na baze zawsze było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Atnaz
Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:59, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
nie odpowiedziales na pytanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mazi
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 3:24, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o impy to według zasad rime można budować ile sie chce, a 3 rozkręcać ale to trochę dziwne bo reszta impów po czasie sie sama rozkręci i czasem wali 10. Można tez mieć nie rozkręcone i je gasić ale komu będzie sie chciało.(proszę o wytłumaczenie) A pro po tych worhammerów próbowałem mają dalszy zasięg od kota 2 kotami ich nie szło 1 złoić ani dogonić jak w przypadku 4 hedów
nie pisze żeby nie były tylko przydało by sie coś co by miało z tym szanse 1 na 1 ale to taka sugestia :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Pon 16:11, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
1vs1? Prawda jest taka że 3 warhammery dużo nie zrobią. Nie są to super potężne jednostki. Arm nie ma ani jednej jednostki odpowiadającej kotowi.
Kot kosztuje 6k blachy. Warhammer 13k + 4,5k za fabrykę, postawisz za to 3 koty, który dobrze zastasowane zniszczą warhammera.
Średni gracz może postawić kota na mapach w które zazwyczaj gramy w 15-20 minut góra. Nie musi mieć jakiś wielkich dochodów, wystarczy parę plamek. Do zbudowania warhammera potrzeba troszkę lepszej ekonomii. I na pewno w 15-20 minut samemu nie postawisz warhammera. Do tego je można mieć tylko 3. A kotów ile tylko chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mazi
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:16, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Nadal nie dałeś jasnej odpowiedzi na temat impów. Wypisałeś czego nie można zamiast co można budować, osoby które to czytały (mówią że tam namieszane jest, dobrze by było żebyś jaśniej to wypisał albo zaznacz: tego nie wolno). To dziwne nie można robić fabryki 3 lvl ale warhammery tak. i odnośnie tych warhammrów mogą sie oddalać i uszczuplać jednostki a impy i tak dają czas na ich wybudowanie ich z clawami dają dużą siłę(fakt ale nie to co gemy) a mniejsze przyczółki łatwo hedy(szybkie jednostki dające dużego łupnia walące przez ściany których nie ma core) uszczuplą bo core tego nie ma nie ma szybkich hedów które trzeba gonić żeby ci przyczółków nie rozwaliły. nie chodzi mi o to żeby warhammery nie były ale dajcie też coś z 3 lvl core w limicie 3 choć core ma te gemy ale i tak wydaje mi sie że zasłużyli. Trochę wyrówna i uruchomi fabrykę 3 lvl w core(w końcu ten 3 lvl core nie jest zajebisty). A i jet różnica gdy wybucha kot a gdy wybucha worhammer od coma (sprawdzałem).
ps. Nie mysle tu o trolach i kragach ale o myrmidon albo heretic w ostateczności kroctar (bo ma duzo hp i mocne lupnięcie) w liczbie 3:p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mazi dnia Czw 20:35, 27 Lis 2008, w całości zmieniany 10 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|