Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mieszanie...
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:10, 30 Sty 2008    Temat postu:

Kurde chief ale ty jesteś nerwowy ostatnio czy mi się wydaję? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PL_CavE



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 16:10, 05 Lut 2008    Temat postu:

Mieszam jak potrzebuję - taką mam zasadę Smile Jeśli jestem w słabszym składzie i się szykuje bunkrowanie to mając impa i couga w bazie pogram te kilka minut dłużej Razz

Jednak jak nie potrzeba to wybieram tą stronę, która mi akurat lepiej leży.

Proponuję ustalać kiedy ktoś nie chce mieszania, choć jest ressurection kbot, którym można wyssać unita bez oddawania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:40, 08 Lut 2008    Temat postu:

No właśnie przecież od czego jest resurec kbot?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mazi



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:17, 16 Lut 2008    Temat postu:

Tak sobie czytam o tym mieszaniu i tego nie rozumiem twoich argumentów Razel. Gram przykładowo core widzę ze osoba x robi pyro nie chce budować kota na nie bo wole zrobić sobie więcej clavów, mógł bym zrobić inne jednostki ale te są w miarę tanie tak samo mogę zrobić hedy bo strzelają na większą odległość od pyro, co może zaskoczyć przeciwnika. Różne też są sytuacje w grze gdyby nie można było wykorzystać w arm core lub odwrotnie po co by były te jednostki które wskrzeszają martwe wojo skąd wiesz czy przykładowo sobie nie wskrzesił twojego consa i tego nie wykorzystał budując twoje jednostki. Jak ktoś potrafi grać dość dobrze to z każdym rodzajem woja może dać sobie rade , albo jak poproszę o konsa z arm żeby sobie polepszyć obronę to samo osiągnę wskrzeszając twojego, dla mnie jest to te same wykorzystanie obu frakcji odkąd ja gram w TA nigdy nie było to zabronione więc w czym problem???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAZIEL



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:23, 25 Lut 2008    Temat postu:

Zadaję sobie właśnie pytanie po co w grze są dwie frakcje skoro, jak widzę, większość lamek preferuje łączenie ich w jedną? Jak ktoś się decyduje na grę jedną z nich to powinien wykorzystać to co ma dostępne - wszak obie strony mają w swoim arsenale jednostki, którymi można nieźle zamiatać. Idąc tym tokiem rozumowania co powyżej mogę równie dobrze stwierdzić, że zakaz łażenia komem po mapie jest bez sensu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:50, 27 Lut 2008    Temat postu:

Idąc tym tokiem myślenia nigdy nie dojdziemy do porozumienia:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PL_CavE



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 17:10, 02 Mar 2008    Temat postu:

Idąc tym tokiem rozumowania grajmy na wszystko, anie jakieś poryte zasady, które sa z d.upy wyciągnięte Razz Loty i emg jeszcze ujdzie, bo potem masówka idzie, ale reszta to wymysł moim zdaniem bezsensowny. Po t są jednostki, by grały Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar4N
Administrator


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Nie 20:53, 02 Mar 2008    Temat postu:

może czas wrócić do czystego ? tam nie było takich problemów Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ar4N dnia Nie 20:54, 02 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PL_CavE



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 0:04, 31 Mar 2008    Temat postu:

Jak by nie patrzeć jestem za ;P Tylko na Czystych zasadach, że all gra Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guru Galaxy



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Czw 22:58, 18 Gru 2008    Temat postu:

Robimy CZYSTĄ rewolucje xD A co do mieszania to nie powinno się tego zabraniać ale powinno się wprowadzić ograniczenia typu:
-konsów nie zabieramy
-cougarów i innych jednostek "flagowych" nie zabieramy
-budynków też nie....
Ale mieszanie całych dywizji pancernych pod jeden sztandar to przesada (widziałem takie przypadki)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:09, 20 Gru 2008    Temat postu:

Tak czysta rewolucja i jakieś poronione ograniczenia po raz n-ty ;p...
W taucp zasady są bardzo spójne i dopracowane, loty nie grają bo są totalnie przesadzone (albo inaczej wieżyczki anty air i budynki ekonomicznie są żałośnie słabe) , a ich blokowanie wymusza zrezygnowanie z bb i nuków...
a na huty i 3lev to chętnie bym pograł Smile. Tak czy inaczej ostatnio jak stawiam gry to właśnie taucp No rules (tylko bez lotów taucpowych) lub czysty chociaż na to trudniej namówić graczy... No ale czystego zawsze na WZ można pograć i chętnych nie brakuje.

Uważam, że zasada powinna być tylko jedna : Commander który pierwszy wybuchnie przegrywa (gdzie użycie dguna na drugim kommanderze oznacza przegraną)

Co do mieszania jednostek to nie da się tego zabronić, ktoś miesza to też mieszajcie jak macie przegrać albo zbombcie mu eko czy tam wymyślcie kontr strategie xd. A jak ktoś żydzi o konsta na początku gry to mu nie dawajcie bo to akurat to przegięcie... ja nie daje..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guru Galaxy



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Sob 23:19, 20 Gru 2008    Temat postu:

Powinno się wprowadzić "tryby rozgrywki" każdy znalazł by coś dla siebie np.

NO RULEZ-gra bez zasad wszystko dozwolone (nawet loty i nuki)
FAST-Gra w której dozwolona będzie bomba nuklearna kto szybciej zbuduje ten wygra
FUNTASTIC-gra na same:peewee,flashe,zippery itp.
STANDARD-gra ze standardowymi zasadami
DYPLOMATIC-gra "dyplomacja" każdy gracz ma swoje państwo granic trzeba przestrzegać zasady wcześniej ustalane i NAJWAŻNIEJSZE jest aby ustawić jednostki na RETURN FIRE każda wojna między państwami musi być uzgodniona można robić rozbiory państw itp.


No i można wymyślić wiele (ale bez przesady) rodzajów gier a ktoś by musiał zrobić o tym temat lub dział (mi się niechce)
Proszę o komentarze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Guru Galaxy dnia Sob 23:20, 20 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Nie 12:26, 21 Gru 2008    Temat postu:

Ja ogólnie jestem za tym by urozmaicać rozgrywkę, więc każdy świeży pomysł(jakkolwiek byłby głupi) akceptuje. Można coś spróbować wykombinować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin