Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Pon 22:09, 18 Sty 2010 Temat postu: ZASADY FAIR PLAY |
|
|
1.Zakaz atakowania Commanderem budynków wroga, oraz wrogiego commandera.
2.Zakaz porywania commandera przy pomocy transporterów powietrznych
3.Zakaz używania programów do zmiany gry, czy samodzielnej zmiany kodu źródłowego gry w celu posiadania przewagi nad innymi graczami.
O to zasady Fair play. Obowiązują one zawsze, chyba że Host definitywnie określi że nie obowiązują. Dlaczego one obowiązują? Ponieważ nie przestrzeganie ich psuje rozgrywkę.
Dla starszych graczy są one powszechnie znane i używane. Nikt o tym nie mówi, bo są one oczywiste. Natomiast nowi je nagminnie łamią. Mam nadzieję że to właśnie niewiedza, a nie zwykłe chamstwo powoduje łamanie zasad fair play. I mam nadzieję że od teraz się to zmieni.
Napewno znajdzie sie taki, któremu sie nie spodoba to. No dobrze, pójdziesz na atak swoim comem, rozwalisz przeciwnikowi wybuchem baze, no i skończy on gre. Fajnie że liczy się dla ciebie tylko wygrana, a nie sama walka. Jeżeli chcesz wygrywać, graj z botami, z ludźmi gra się dla samej rozrywki, a nie po to by komuś zepsuć humor, swoimi głupimi zagrywkami. Od dzisiaj jak zobaczę że ktoś łamie zasady Fair Play, wyjde z gry, bez względu na wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PL_CavE
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pon 22:11, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Podpisuję się rękami i nogami i ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEF_Rime
DEF_Clan Leader
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 0:21, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie nie ma nic zlego np. w wysuwaniu na front coma aby wspomoc atak, porcing oraz w drodze ewentualnosci zdgunowac przeciwnikowi guardiana. Idac w mysl tego co napisales, po czyms takim wyszedl bys z gry. Ide na WZ :p
gl & hf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PL_CavE
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 17:56, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Odnośnie dzisiejszej akcji eye'a: wchodzenie na GoW2 na wyspę przeciwnika jest moim zdaniem wybitnie nie fair play. W sumie jak graliśmy 2 na 3 to 2 commy wystarczą, żeby wszystko wysadzić.
Jak ja gram to staram się nie przechodzić commem połowy drogi do bazy przeciwnika. Chyba że widzę, że ktoś mi commem chodzi to też tak gram. Jak się rzeczony eye również wkurzał, że comm bronił guarda w 1/3 mapy i to jest ok, szczególnie że jego comm widziałem też biegał
Pytanie czy trzymamy commy w ryzach czy robimy wieś kompletnego no-rules.
PS
W moim przekonaniu punkt 1 dotyczy fabryk i eko przeciwnika, a nie dotyczy obrony i woja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamikaze Muru
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:59, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
W moim przekonaniu w grach 1vs1 zasady nie powinny obowiązywać w reszcie powinny być tak jak chief podał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chief
Tournament promoter
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: Sob 23:54, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak dla przypomnienia, ten post był zainspirowany właśnie akcją eye(partia na Great Divide 2). Widzę że on znowu ignoruje te zasady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soYer
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 3:05, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
i dla tego sie gra COMM DEAD GAME END!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PL_CavE
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 11:09, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
będzie trzeba zacząć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Losparkeros
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:59, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm, a ja pamiętam jak jakiś nowy chciał mi porwać koma. Strasznie mnie to wkurzyło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamikaze Muru
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:25, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
COMM DEAD GAME END! tak ale tylko w walkach 1vs1 moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEF_Rime
DEF_Clan Leader
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:29, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Losparkeros napisał: |
Hmm, a ja pamiętam jak jakiś nowy chciał mi porwać koma. Strasznie mnie to wkurzyło. |
jak go nie potrafisz upilnowac to twoj problem ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daihat
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 4:25, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z punktem nr3 i z tym co napisał Rime, który wiadomo gra na WZ więc wie jak prawdziwa gra wygląda ;p Hmm a Sojer już nawet druta nie ciągnie jak widzi takie tematy hehe
Combombing przy com dead =game contines nie jest fair play, bo przy takiej grze kom ma siedzieć na dupie i o to chodziło chyba Chiefowi. Nie jest to jednak już pełne no rules i to jest głupie ;p W naszych partiach też trzeba zacząć ludzi przyzwyczajać do com dead game ends Na takich zasadach możesz zrobić z komem wszystko na co masz ochotę... przy czym
nie zaglądasz do bazy wroga, w której siedzi commander aby nie dostać d-guna na klatę ;p. Natomiast do woli biegasz po mapie i d-gunujesz wszystko co jesteś w stanie. Kom siedzi w środku mapy i sobie spawa fabrykę lub słabo bronionego guarda - podchodzisz dgunujesz i gonisz gnoja ;p Ogólnie atakowanie bazy wroga komem jest nobskie i nie wchodzi w grę, chyba, że przeciwnik gra agresywnie komem i kasuje nasze umocnienia w terenie, to zdgunowanie mu pozostawionej i słabo bronionej bazy jest jak najbardziej fair play ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamikaze Muru
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:14, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm ja się tak zastanawiam czy nie powinien byc podział zasad na walki 1vs1 i walki więcej niz 2 graczy bo w 1vs1 to nie to samo co np 4vs4:]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PL_CavE
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 12:49, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tak mi się wydaje, że wszystko rozbija się o incydenty z eye, a pozostali commami odpowiednio rozporządzają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daihat
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:58, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No mamy głowę na karku . W sumie też się zgadzam częściowo z zasadą o nie łażeniu poza połowę mapy (połowę odległości między bazami ), znaczne jej przekroczenie jest już agresywną grą komem i należy liczyć się z vice versa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|